Personlig Prospektering på 6 sekunder - Upptäck och Dela Relevant och Intressant Innehåll med Din Potentiella Kund
Personlig prospektering på 6 sekunder är en ny typ av marknadsföring där du har en målprospekt som du kommer att prata med eller dela innehåll med regelbundet. Till exempel, en programutvecklare håller på att anställa en utvecklare, och detta är din första kontakt med dem. Det du gör är att ta reda på deras intressen, vilka du har lyckats ta reda på med hjälp av vår prospektering på 6 sekunder.
För att lära dig mer om din prospekt kan du klicka på de ämnen de har angivit att de är intresserade av. Du kommer sedan att se relevanta nyhetsartiklar som du kan skicka till dem.
Din prospekt får ett antal outreach-e-postmeddelanden om dagen, ingen av dem lägger till värde för dem, tills nu. Med Personlig prospektering på 6 sekunder gör vi den tiden värdefull för dem.
Du kommer inte bara att lägga till värde i din outreach genom att dela intressanta nyheter och innehåll med dina prospekts, utan du kommer också att ha en personlig upplevelse.